Aisialdiko zuzendari ikastaroa

Zer da?

Ikastaroaren helburu nagusia pertsona koordinazio lanetan aritzeko gaitzea da.

Urtebetean egiten den ikastaroa da.

norentzat da?

Aisialdiko hezitzaileen koordinatzaile gisa lan egingo duten pertsonei zuzendutako ikastaroa da.

Izena emateko epea

Izena emateko epea: 2024ko irailaren 1etik 15era

Egutegia

Eskakizunak

Aisialdiko begirale titulua izatea.

21 urte izatea edo ikastaroan zehar betetzea.

Prestakuntza saioetara joatea eta aktiboki parte hartzea.

Liburu bat irakurri eta hari buruzko lan bat egin.

Udalekuko koordinatzaile gisa praktikak egitea eta praktikaren memoria aurkeztea.

Baldintzak

Ikastaroetara joatea derrigorrezkoa da. Hutsegiteak agiri bidez justifikatu behar dira.

Baja emanez gero, Eskolak matrikularen zenbatekoa itzuliko du, baldin eta baja ikasturtea hasi baino gutxienez 7 egun lehenago jakinarazten bada (ikasturtea 2024ko irailaren 21ean hasten da).

Izen ematea

Karnet tamainako 2 argazki (ikasle berriak).

NANaren fotokopia (ikasle berriak).

Ordainketaren egiaztagiria  Kutxabanken (ikasle guztiak), ES45 2095 0048 2091 0269 2813 kontu zenbakian.

Ordu teorikoak

Praktikoak

koordinatzaile

Urtean

Izena emateko formularioa

Aviso

Precio: Curso de Director 300 €, se realiza en un año. Además de rellenar este formulario, es necesario presentar en la Secretaría de Kurkudi el justificante del pago bancario (número de cuenta: ES45 2095 0048 20 9102692813). Los alumnos nuevos deben presentar también dos fotos de tamaño carnet y fotocopia de su DNI.

Datos Participante

Curso director

Dokumentazioa entregatzea

Karnet tamainako 2 argazki (ikasle berriak).

NANaren fotokopia (ikasle berriak).

Monitore tituloaren fotokopia.

Dokumentazioa bidaltzea