Aisialdiko begirale ikastaroa

Zer da?

Astialdiaren arloan hezitzaile gisa lan egiten duten pertsonei zuzendutako ikastaroa da.
Ikastaroaren helburu nagusiak honako hauek dira: hezitzaileari bere hezkuntza praktikaren inguruan hausnartzen laguntzea eta hezitzaile lana aurrera eramateko beharrezko tresnak ematea.

Taldeak eta ordutegiak

Eskolak 10:00etatik 14:00etara eta 15:00etatik 19:00etara izango dira.
Taldeak euskaraz eta gaztelaniaz.

A modalitatea

Klaseak Gabonetako eta Aste Santuko oporretan kontzentratzen dira.

B Modalitatea

Hainbat larunbat urtean zehar

A+B Modalitatea

Kurtsoa urte batean osatuko duzu larunbatetako klaseak eta Eguberri eta Aste Santukoak elkartuz

Egutegia

Eskakizunak

18 urte izatea edo ikastaroan betetzea.

Haur eta gazteen astialdiko heziketaren munduarekin harremana izatea.

150 orduko ikastaroa, urte batean edo bitan egiten dena.

Prestakuntza saioetara joatea eta aktiboki parte hartzea.

Bi lan aurkeztea.

Hezitzaile gisa 160 orduko praktikak egitea talde batekin. Horien amaieran, memoria bat aurkeztea.

Baldintzak

Ikastaroetara joatea derrigorrezkoa da. Hutsegiteak agiri bidez justifikatu behar dira.

Baja emanez gero, Eskolak matrikularen zenbatekoa itzuliko du, baldin eta baja ikasturtea hasi baino gutxienez 7 egun lehenago jakinarazten bada (ikasturtea 2024ko irailaren 21ean hasten da).

Izen ematea

Karnet tamainako 2 argazki (ikasle berriak).

NANaren fotokopia (ikasle berriak).

Ordainketaren egiaztagiria  Kutxabanken (ikasle guztiak), ES45 2095 0048 2091 0269 2813 kontu zenbakian.

Ordu teorikoak

Ordu praktikoak

Urtean

Izena emateko formularioa

Aviso

Precios: Monitor 300 € por año, si lo haces en un año, 600€. Además de rellenar este formulario, es necesario presentar en la Secretaría de Kurkudi el justificante del pago bancario (número de cuenta: ES45 2095 0048 20 9102692813). Los alumnos nuevos deben presentar también dos fotos de tamaño carnet y fotocopia de su DNI.

Datos Participante

Curso Monitor

Dokumentazioa entregatzea

Karnet tamainako 2 argazki (ikasle berriak).

NANaren fotokopia (ikasle berriak).

Dokumentazioa bidaltzea